خیریه شمس عضو اصلی هیات مدیره شبکه ملی سرطان ایران شد

با برگزاری نخستین مجمع عمومی شبکه ملی تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه حوزه سرطان ایران، با رای شرکت کنندگان، موسسه خیریه سرطان(شمس) بعنوان یکی از اعضای اصلی هیات مدیره شبکه ملی تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه حوزه سرطان ایران انتخاب شد.


نخستین مجمع عمومی شبکه ملی تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه حوزه سرطان ایران و پنجمین نشست تخصصی موسسات خیریه فعال در این حوزه در اسفندماه ۹۵ در کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

محمد هادی ایازی، معاون اجتماعی وزارت بهداشت در این مجمع گفت: در معاونت اجتماعی تلاش کردیم با تعامل با بدنه اجرایی وزارت بهداشت، موجبات حل مشکلات موسسات و تشکل‌های حوزه سرطان و دیگر حوزه‌ها در مسیر اجرا و خدمات را فراهم آوریم و خوشبختانه بسیاری از مشکلات رفع شده است.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت افزود: شبکه سرطان با تعداد زیاد انجمن‌های عضو و شناخته‌شده و مهم، خواهد توانست خدمات گسترده‌ای را ارایه دهد، همانگونه که تاکنون نیز این مهم محقق شده است.

ایازی در پایان یادآور شد: با تشکیل رسمی این شبکه خواهیم توانست، هم باری سنگین را از دوش مردم گرفتار برداریم و هم دولت را یاری رسانیم تا جلوی موازی‌کاری و هم‌پوشانی را بگیریم. ما در معاونت اجتماعی به دنبال سلامت جامعه‌محور و حضور و نقش پررنگ مردم، موسسات و تشکل‌ها هستیم.

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + 6 =