به همت خیریه شمس صورت گرفت؛

برگزاری جشن تولد ملی پوش آزادکار کشورمان برگزار شد

صادق شاهیان- خبرنگار سروش شمس: جشن تولد ابوالفضل آرمیده ملی پوش آزادکار تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان همت موسسه خیریه شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما؛  ابوالفضل آرمیده، دارنده مدال برنز آسیا تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ، به همت موسسه خیریه شمس(موسسه مردم نهاد شناخت و مهار سرطان) و بیمارستان امام خمینی (ره) تولد ۱۷سالگی خود را در بین بیماران بستری در بخش خون این بیمارستان جشن گرفت.

بر اساس این گزارش؛ آرمیده که پس از کسب مدال برنز وزن ۴۲ کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان آسیا در کشور تایوان، به بیماری سرطان خون مبتلا و در زیر خیمه آن قرار گرفته بود، پس از طی کردن موفقیت آمیز روند بیماری، چندی پیش دوباره شرایط جسمانی آرمانی خود را پیدا و به زندگی عادی خود بازگشت. همچنین همزمان با دوره بیماری این آزادکار کشورمان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران تندیس استقامت اتحادیه جهانی کشتی را به پدر ابوالفضل آرمیده اهدا کرده بود.

این گزارش می افزاید: این اقدام خیریه شمس (موسسه مردم نهاد شناخت و مهار سرطان) با همراهی دکتر فرهاد شاهی از پزشکان انستیتو کانسر ایران به منظور روحیه افزایی در بیماران مبتلا به سرطان تدارک دیده شده بود که استقبال بیماران و فضای مفرحی را برای آنها به همراه داشت.

نکته جالب در این مراسم حضور احمدرضا خیراندیش نوجوان آذربایجانی مبتلا به سرطان بود، که آرمیده برای کمک به روند درمان وی کفش‌های خود را به حراج گذاشته بود.

بعد از این اقدام حمایتی آرمیده احمدرضا خیر اندیش هم روحیه خود را به دست آورد و توانست با بیماری مقابله کند و درکنار آرمیده روز تولد خود را جشن بگیرد.

گفتنی است: ابوالفضل آرمیده چندی پیش در مراسم بازدید ورزشکاران و پیشکسوتان از مرکز انستیتو کانسر ایران واقع در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران که به همت خیریه شمس (موسسه مردم نهاد شناخت و مهار سرطان) برگزار شد، نیز حضور داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

9 − نه =