تاریخ خبر: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

همزمان با روز جهانی سرطان صورت گرفت؛
غرفه خیریه شمس با هدف پیشگیری و آگاهی رسانی از سرطان برپا شد.
غرفه خیریه شمس (موسسه مردم نهاد شناخت و مهار سرطان) در جهت پیشگیری و آگاهی رسانی، در همایش آگاهی رسانی و پویش سرطان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان لاله تهران حضور یافت.
همزمان با روز جهانی سرطان، غرفه خیریه شمس (موسسه مردم نهاد شناخت و مهار سرطان) در حاشیه همایش آگاهی رسانی و پویش سرطان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان لاله تهران برپا شد. دکتر کاکویی و دکتر ریاضی در این آیین به ایراد سخنرانی در خصوص پیشگیری از سرطان و سبک سلامت زندگی پرداختند.
فعالین خیریه شمس با برپایی غرفه در لابی بیمارستان، شرکت کنندگان همایش و مراجعین را دعوت به ارتقاء سطح آگاهی خود در زمینه ابتلا و پیشگیری از سرطان و نیز آشنایی با خیریه و اهداف و کمک های مالی و معنوی به بیماران نیازمند، کردند.
گفتنی است: غرفه خیریه شمس با استقبال گسترده مراجعه کنندگان روبرو شد و در حاشیه برپایی این غرفه، مراجعه کنندگان زیادی، اقدام این موسسه را در برپایی این غرفه حائز اهمیت عنوان کردند و همچنین توزیع کتب، نشریه و بروشور آموزشی خیریه شمس و مشاوره تغذیه به آنها عرضه شد که استقبال گرم مراجعه کنندگان و پرسنل خوب بیمارستان را به همراه داشت.

[/vc_column_text]

گالری تصاویر منتخب:

عکاس: زهرا ملابابایی

[g-gallery gid=”3855″]

[/vc_column_inner]
[/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست − پانزده =