جهت ورود به صفحه اختصاصی پویش شناخت و مهار ویروس اچ پی وی 

اینجا کلیک نمایید

برای اولین در ایران؛
همایش شناخت و مهار ویروس اچ پی وی برگزار شد
خیریه شمس، با همکاری وزارت بهداشت و شبکه ملی خیریه های حوزه سرطان اولین همایش شناخت و مهار ویروس ایران را برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار شمس؛ در تقویم میلادی، ۴مارس به عنوان روز جهانی آگاهی از ویروس اچ پی وی شناخته شده است. خیریه شمس به همین منظور با همکاری وزارت بهداشت و شبکه ملی خیریه های سرطان برای اولین بار در ایران، همایش یک روزه شناخت و مهار ویروس اچ پی وی را در محل تالار امام مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با حضور باشکوه همیاران و علاقمندان به این حوزه با سخنرانی اساتید و متخصصین سرطان برگزار کرد.
در این پویش ملی آگاهی از عفونت اچ پی وی دکتر علی قنبری مطلق رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت، دکتر کاظم زنده دل مدیر عامل خیریه شمس و قائم مقام مرکز تحقیقات سرطان انستیتو کانسر ایران، دکتر فرح فرزانه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر اعظم السادات موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایراد سخنرانی پرداختند.
این همایش با شعار “از سرطان دهانه رحم پیشگیری کنیم…” با موضوع آگاه سازی عموم در مورد علل و علائم ویروس اچ پی وی و راه های پیشگیری از ابتلای به آن دنبال شد.
از نکات قابل توجه و فرح بخش این مراسم، حضور فعال بیماران بهبود یافته در اجرای سرود توسط آنها در گروهی با نام “همسرایان امید” به رهبری استاد آوا درمانی مهدی قاسمی بود که شور حال خاصی را به مراسم بخشید.
گفتنی است: در پایان این مراسم سوالات شرکت کنندگان جمع آوری شده و دکتر کاظم زنده دل و دکتر علی قنبری مطلق به سوالات رایج آنها پاسخ دادند و مقرر شد بزودی سوالات و پاسخ های آنان جهت استفاده عموم در سایت خیریه شمس به آدرس: https://shamsngo.ir منتشر شود.

خبرنگار – عکاس: صادق شاهیان نطنزی

گالری تصاویر منتخب:

[g-gallery gid=”4171″ random=”1″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 − چهار =