به همت خیریه شمس اولین دوره آموزشی خودآرایی بانوان با استقبال بهبودیافتگان روبرو شد.

اولین دوره آموزش خودآرایی توسط مربی باسابقه خودآرایی«مینا غلامحسین فرد» در سه‌نوبت کلید خورد و رضایت کم‌نظیر هنرجویان را به دنبال داشت.

کلاس‌های خودآرایی خیریه شمس با مربی‌گری «مینا غلامحسین فرد» با هدف ایجاد انگیزه در جهت اشتغال به کار برای بانوان بهبودیافته، تفکیک آرایش در منزل، خیابان و مجالس و اصلاح باور غلط بانوان برای نحوه آرایش در خیابان یا محل کار آن‌ها، آموزش آرایش صحیح برای بانوانی که در دوره شیمی‌درمانی هستند تا مجبور نشوند از تتو استفاده کنند و ایجاد طراوت، اعتمادبه‌نفس و شادی در بیماران و بهبودیافتگان ادامه پیدا می‌کند.

ریزش مو؛ ابرو؛ زردی چهره؛ گودی زیر چشم ازجمله عوارض ناخوشایند شیمی‌درمانی است که بسیاری از بانوان مبتلابه سرطان را دچار نگرانی و تشویش می‌کند. نداشتن آگاهی از هنر گریم و خودآرایی در برطرف کردن چنین چهره‌ای خود نیز مشکلی دیگر است که خیریه شمس با تلاش در زمینه حل این معضل روحی؛ نه‌تنها برای بیمار؛ بلکه برای همسر و فرزندان وی نیز گامی مؤثر ایفا کرد.

این کلاس با آموزش صحیح گریم و خودآرایی باعث شادی چهره و روحیه فرد شده و امید به ادامه زندگی و فرصت و بازسازی چهره را چه در طول درمان و چه بعد از آن فراهم ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده − چهار =